Körsbär

Idag åt jag körsbär. Jag älskar körsbär och vi hade sånna där riktigt stora och saftiga hemma idag. Självklart inköpta från närmsta affär.. Jag åt dem och var nöjd med livet. Sedan slog det mig att de inte var alls lika goda som körsbären på prästgården i Virestad eller som de i Fröseberg. Och framför allt är det ju inte alls lika gott att äta körsbär som man inte har plockat själv ifrån trädet. Eller som att äta körsbär medans man sitter högt uppe i ett körsbärsträd och dinglar med benen. Det är ju så det ska vara! Jag tänkte på detta en liten stund och sedan konstaterade jag att redan nästa år kommer jag sitta där och dingla med benen igen och äta så många körsbär att jag får ont i magen. Sedan konstaterade jag åter igen att jag är ganska nöjd med livet trots allt. Körsbär från affären är ju inte fy skam de heller! :)

Förresten så kommer min kära vän Rena tillbaka till staterna imorgon eftermiddag. Bara så där på tal om ingenting.

Kommentarer
Postat av: Therese

På tal om ingenting så är jag hos dig om MINDRE än en vecka!!!!

2010-07-29 @ 10:46:16
Postat av: therese

NÄR KOMMER DU ATT SKRIVA NÄSTA INLÄGG?!??!?!?>?>?!



Pöss

2010-09-14 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0