1 år och 1 dag

Vill bara meddela att jag har bott i USA i 1 år och 1 dag nu. Galet!  






Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det är helt galet. Något annat som är galet är det fotot på dig! Haha! Men till midsommar tycker jag nog att du ska hem. Jag saknar dig! PUss

2010-11-11 @ 13:09:21
Postat av: Cillen

Midsommar är SENAST. Jag jobbar som ett djur på att kunna träffa dig innan dess.. ska vi ses på månen kanske? Har en idé förresten och den går ut på att vi kör cornflakeskak-race när vi ses. Och Romerska bågar.



Haha det bästa någonsin var när vi hade varit och köpt godis på Time. Vi satt hemma hos dig i soffan och åt, rätt som det är kollar du i påsen och ser att alla romerska bågar är borta. "Va fan hände med bågarna?" frågar du. Jag kollar på dig och kan inte riktigt svara för min mun är full med, just det, romerska bågar. De bästa var att du flinade lite och så sa du "din lille jävel...det ska du få ångra". Haha sen skrattade båda två. :)

2010-11-11 @ 19:47:22
URL: http://overcec.blogg.se/
Postat av: Majsan

Jäklar, är det ett år sedan!! Galet!!

kram

2010-11-12 @ 13:00:04
Postat av: rebecca

MIDSOMMAR ÄR VERKLIGEN SENAST!!!!!!!!!!!!!



hahaha, skrattar åt cillens story! :)

2010-11-12 @ 13:42:53
URL: http://rebeccadown.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till året! Helt galet att du varit borta så länge. Välkommen hem till sommaren då.

2010-11-14 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0