Hal i jeansen

Faktum ar att jag har en hel del jeans med hal i dem. Det ar nastan sa att jag har lika manga hela fina jeans som jag har sondriga. Jag gillar de sondriga jeansen. De ar skona och de ar snygga. Men trots detta har jag borjat ifragasatta om jag kanske haller pa att bli for gammal for att anvanda dem. Jag ar ju inte speciellt gammal, men fragan ar vad alders gransen ar for att sluta anvanda haliga jeans? Idag fick jag fragan om jag har nagra hela jeans; och ja det har jag. Problemet ar att jag gillar mina haliga battre. Inte for att de ar snyggare an de hela, utan for att de helt enkelt ar skonare. Mina favorit jeans all times ar min systers jeans. Jag fick lana dem ett tag men sedan gick de tillbaka till sin ratta agare. Dessa jeansen har inga hal i dem... inte ens ett. Sa egentligen ar det syrrans fel att jag numera mest anvander haliga jeans. Eller kanske det ar jeans tillverkarna som inte kan producera jeans utan hal som jag gillar eller som passar mina fotbollslar. Nasta gang jag koper jeans ska jag i alla fall kopa ett par som ar hela. Jag tror nagon haller pa att vaxa upp... Men jag maste erkanna att alla dessa tankar kring jeans uppkom da jag fastnade i en kokslucka och nar jag sedan gick ivag gjorde jeansen ett ljud och det var inte av lycka utan av smarta. Krrrrrsssch...!




Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har håliga jeans. =) Men vem säger att jag inte är för gammal?!?! HEhe. Vilka jeans var det som du lånade av mig?

2010-10-19 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0