Halloween

För andra året i rad spenderade jag halloween hos Meghans bror Aron. Det var åter igen en väldigt trevlig fest. Den var dock aningen annorlunda från förra året. Förra året var ju familjen Flintstones där och härjade. I år var det ju bara Barney, aka jag, kvar. Dock var hela familjen Welcome där i år igen och flertalet av Arons kompisar som var där förra året. Så trots att det var brist på svenske brudar var där trevligt sällskap. Den stora skillnaden från förra året var att Meg friade till Jenn. Hon hade ringen i en pumpa som hon hade skrivit "will you marry me" på.


Jag som en fånge på rymmen och Jenn som vampyr.


Meghan var Lady Gaga. Och väldigt naken...


Del av familjen Welcome.


Dave, Aron och Katie.


De nyförlovade. Och ringen på ett hörn.


Vad-har-jag-gett-mig-in-på-looken.


Dekoration på Megs och Jenns dörr.


Pumpan.


Kommentarer
Postat av: rebecca

love the pictures! :)

2010-10-31 @ 23:23:53
URL: http://rebeccadown.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Så gulligt! Bästa frieri-idén!

2010-11-01 @ 13:59:19
URL: http://ladywarrior.blogg.se/
Postat av: Majsan

Vad roligt, hälsa och gratta dem till förlovningen!

Hihi..fina ni var!! ;)

kram

2010-11-01 @ 18:13:57
Postat av: djdempa

Hej JB!

Trevlig läsning, hoppas du får ner lite havre då och då.

Jag länkade dig på min blogg, hoppas det var ok?



Kram

2010-11-05 @ 00:52:14
URL: http://djdempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0