Koll på läget


Jag tänkte att ni kanske ville se vad det är för ställe jag bor på. Jag är dock en kass kamera ägare och har knappt några bilder på området här omkring. Faktum är att detta är den enda bilden jag har från grannskapet kring mitt nya hem. Detta är i alla fall Jordyn (till höger) och hennes bästa kompis Erin.




I övrigt tänkte jag bara påminna alla om att den här godingen var hos mig för i vintras. Det var tider det! Nu är hon dock på lite torrare äventyr! Läs om det på www.overcec.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Therese

Den där lek-grejen ser ju riktigt rolig ut! =)

2010-10-28 @ 21:09:50
Postat av: Cecilia

fyyyy! vad jag saknar dig..

kommer vara online på skype hela dagen idag!

HOPPAS DU ÄR DÄR!! kärlek!

2010-10-31 @ 06:41:02
URL: http://overcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0