Nya tider

Som lovat kommer här en snabb uppdatering om min nya familj. Eftersom mamma och Johan va de enda som ville veta något om dem går det ju relativt snabbt att uppdatera. Den äldsta tjejen som inte bor hemma heter Amanda. Hon är 19 år. Nästa syster i ordningen är Morgan, 15 år. Efter det kommer den enda pojken. Derek som snart är 13 år. Sist och minst kommer Jordyn, en liten tjej som just fyllde 10 år. Mamma Dawn jobbar som konsult på IBM och pappa Dale jobbar med datorer. Jag vet dock inte mer än så om vad han gör...


Annars kan jag avslöja att syrran har bokat en resa hit. Hon och Jannic kommer den 18 november till NY och jag planerar att möta dem där över helgen. Känns ganska overkligt, men om mindre än en månad träffas Tessan och jag igen. Kul kul cykelhjul!


Tessan I Central Park i sommras.


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul Kul cykelhjul kan man lätt säga!!! Åh, jag längtar!

2010-10-23 @ 17:38:10
Postat av: Tille

Inte bara dom som vill veta kan jag meddela dig, jag är med nyfiken!! ;D

2010-10-23 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0