Nytt

Jag ar ingen vidare bloggare har jag insett. Det storsta problemet jag har ar att jag hellre hittar pa saker an att skriva och beratta om dem for att sedan fa ett snitt pa 1,5 kommentarer per inlagg. Detta ar dock inte ett nytt inlagg da jag klagar utan jag vill papeka att jag forstar att intresset sjunker eftersom att bloggaren, jag i detta fallet, inte visar nagon storre entusiasm over att skriva sjalva inlagget.

Jag har borjat jobba i min nya familj nu. Min forsta dag var i fredags och eftersom barnen var lediga fran skolan bestamde jag att vi var tvungna att gora nagot roligt. Vi kom overens om att bowling kunde va kul och sedan var det full fart dit. Efter cirka 30 minuters bowlande trottnade de dock och borjade spela alla spel som kan tankas finnas i en spelhall. Det visade sig att det var darfor de ville bowla.. Mina nya vardbarn ar gamblers. Lite viktigare information ar kanske deras aldrar. Den aldsta ar 18 ar och flyttade precis hemifran for att ga pa college. De andra ar 15, 12 och 9. Den mellersta ar en pojke och de andra tva ar flickor.

Detta ar all information jag delar med mig av idag. Vill ni ha mer information om min nya familj sa ar det ju bara att fraga. Jag har en hel del att gora for tillfallet vilket ar min ursakt till att inte skriva mer. Jag maste plugga eftersom jag maste ta ett Massachussetts korkort eftersom mitt internationella bara galler i 1 ar. 

Just nu bor jag i min gamla familj och tanken ar att jag ska flytta nasta mandag. Det aterstar dock att se.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter spännande med en ny familj! Ser fram emot att få läsa mer om hur du har det när du har tid att skriva. Kramar

2010-10-12 @ 16:07:46
Postat av: rebecca

Hoppas den nya familjen är snälla mot dig! :)

2010-10-13 @ 00:40:08
URL: http://rebeccadown.blogg.se/
Postat av: Johan & Mamma

Hej Johanna.



Vad heter då dessa nya barn, så att vi vet vem du menar nästa gång du skriver. Du kan ockå skicka ett mail med din nya adress och telefonnummer.



Kramar i massor.

Saknar dig.

2010-10-14 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0