Smidigt som smor

Helgen har passerat och alla ar vid liv. Det hela gick ovantat smidigt. Tonaringarna skotte sig gallant, sa vitt jag vet... och Julia gjorde lika dant. Jag insag dock att jag inte riktigt ar redo for att ha fyra barn annu. Helgen gick langsamt forbi och trots att jag tycker valdigt mycket om alla fyra var jag ganska rastlos och hade garna gatt ut med kompisar, om an bara for en kopp kaffe och for att konna ivag fran huset lite. Vi har ju tva hundar i huset och de var svarare an barnen den har helgen. En av dem vagrar att sova om han inte far sova i min sang vilket ar ett problem eftersom nar han sover med mig kan inte jag sova. Man kan ju tro att problemet ar latt att losa genom att bara stanga dorren, men alla som har en sallskapssjuk hund vet att detta bara resulterar i en massa gnallande och annu mindre somn. Sa jag fick helt enkelt bita i det sura applet och lata det lilla kraket sova i min sang. Vi hade aven en extra hund denna helgen. Julia har startat en liten petsitting verksamhet och eftersom jag tycker det ar kul att hon ar kreativ och forsoker tjana lite extra pengar kunde jag ju inte neka henne att gora det denna helgen heller. Problemet med denna hunden ar att den inte ar helt rumsren annu. Sa jag var tvungen att ga upp klockan 5 pa natten for att asa ut den.. Inte sa skoj, men hanterbart. Att den sedan kissade inomhus pa en matta var mindre kul..
Det basta under helgen var anda nar jag kollade pa Julias fotbollsmatch. En sekvens under matchen gjorde mig sjalaglad. Julia raddade bollen fran att ga in i mal och sedan startade hon spelet igen snabbt genom att kasta ut bollen pa kanten till en anfallare. Efter det vande hon sig om till mig for att va saker pa att jag hade sett vad som hande, sedan vilkade hon och log sitt bredaste leende.
Idag ar det ju kanelbullens dag. Det blir dock inte kanelbullar for mig, men jag har ett par gifflar kvar fran IKEA sa de ska jag ata. Sedan ska vi aven gora appelpaj har ikvall. Mums mums!
J

Kommentarer
Postat av: Therese

Va skönt att det gick bra. Usch, var det Bailey som sov i din säng?

2010-10-05 @ 19:14:58
Postat av: Cecilia

Haha. Skrattar åt hundarna... "lilla kräket". Kommer ihåg att de var lite påfrestande! Har du fortfarande sina små erotikpartyn?

2010-10-06 @ 15:19:10
URL: http://overcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0